Účtovný program, faktúry online

Multi-Užívateľský Firemný Informačný Systém

Pracovná zmluva

  1. Kliknite v menu “Mzdy” > “Zoznam zamestnancov”

  2. V zozname zamestnancov vyhľadajte a označte zamestnanca, ktorého chcete nahlásiť do sociálnej poisťovne

  3. Kliknite na a následne vyberte “Prihlášky, odhlášky, zmluvy a iné”

  4. Otvorilo sa okno “Prihlášky, odhlášky, zmluvy a iné”

  5. V tejto časti kliknite na “Zmluvy a iné tlačové zostavy”

  6. Otvorilo sa okno “Tlačové zostavy”, kde kliknite na

  7. Vyberte druh tlačovej zostavy (pracovné zmluvy, rozviazanie) a kliknite na

  8. Otvorilo sa okno “Tlačová zostava”

  9. Vyplňte riadok “Názov” (napr. pracovná zmluva, výpovedná zmluva)           

  10. Doplňte “Dátum”, od ktorého má nový zamestnanec nastúpiť

  11. Vyberte jednu z textových šablón pre tlačovú zostavu na základe dohody medzi zamestnancom a zamestnávateľom

  12. Doplňte “Miesto výkonu práce” zamestnanca

  13. Doplňte pracovný čas. Ak pracovný čas je nerovnomerne rozvrhnutý, doplňte priemerný počet pracovných hodín v týždni

  14. Po doplnení informácií v tlačovej zostave kliknite na

  15. Po uložení v okne tlačové zostavy vytlačte 2 kópie pracovnej zmluvy, ktoré podpíšu zamestnanec a zamestnávateľ