Účtovný program, faktúry online

Multi-Užívateľský Firemný Informačný Systém

Zaevidovanie nového zamestnanca

  1. Skontrolujte, či ste v správnej agende (firme) a v správnom roku. Ak sa nenachádzate, pozrite Výber firmy - agendy a roka

  2. V hlavnom menu vyhľadajte “Mzdy” > “Zoznam zamestnancov”

  3. Pre vytvorenie evidencie pre nového zamestnanca kliknite na

  4. Otvorilo sa okno “Karta zamestnanca”

  5. V hlavičke karty vyplňte údaje o zamestnancovi.

    1. Osobné číslo - ľubovoľné číslo napr. 1, 2, 3

    2. Priezvisko, meno a titul nového zamestnanca

  6. V karte osobné údaje vyplňte údaje zamestnanca

    1. Rodné priezvisko

    2. Nastavte pohlavie zamestnanca

    3. Dátum narodenia

    4. Rodné číslo

    5. Miesto narodenia

    6. Kontaktné údaje (telefón alebo e-mail)

  7. Prepnite na kartu “Iné údaje”

  8. Otvorilo sa okno “Iné údaje”

  9. V tomto okne vyplňte údaje o trvalom pobyte nového zamestnanca

  10. Vyplňte údaje o deťoch.

  11. Vyplňte časť rôzne

  12. V karte iné údaje prepnite na “Údaje k mzde”

  13. V karte údaje k mzde nastavte: účet, doplnkové dôchodkové poistenie a invaliditu/dôchodky

  14. V okne iné údaje prepnite na kartu poistenie, strediská

  15. V tomto okne nastavte zdravotnú poisťovňu nového zamestnanca

  16. Prepnite na kartu “Zmluvy”

  17. V karte “Zmluvy” treba vytvoriť zmluvu pre nového zamestnanca kliknutím na

  18. Otvorilo sa okno “Zmluva zamestnanca”

  19. Vyplňte hlavičku zmluvy:

    1. Názov zmluvy - ľubovoľný názov           

    2. Typ zmluvy - bežná zmluva               

    3. Druh pracovného pomeru  - máte možnosť si vybrať medzi veľkým počtom druhov    

    4. Časové ohraničenie zmluvy - ak sa nezadá koncové ohraničenie, zmluva sa bude používať do neurčita           

  20. Nastavte vzorový pracovný kalendár - kliknutím na

  21. Otvorilo sa okno kalendára kde doplňte stĺpec práca od-do

  22. Vyplňte ostatné náležitosti pracovnej zmluvy (Uvedieme ako príklad účtovníka)

  23. Vyplňte typ odmeňovania kliknutím na

  24. Po kliknutí sa otvorí okno odmeňovanie, kde vyberte medzi štyrmi druhmi odmeňovania

  25. Po výbere kliknite na

  26. Doplňte funkciu nového zamestnanca kliknutím na

  27. Doplňte funkciu zamestnanca a kliknite na

  28. V riadku popis práce kliknite na

  29. Doplňte funkciu zamestnanca a následne kliknite na

  30. Doplňte sadzbu zamestnanca kliknutím na

  31. Doplňte sadzbu zamestnanca (hrubá mzda) a kliknite na

  32. Doplňte denný úväzok zamestnanca kliknutím na

  33. Doplňte denný úväzok zamestnanca a kliknite na

  34. Doplňte týždenný úväzok nového zamestnanca kliknutím na

  35. Doplňte týždenný úväzok zamestnanca a kliknite na

  36. Doplňte funkciu nového zamestnanca kliknutím na (koeficient sa nastavuje na základe zákonníka práce)

  37. Doplňte funkciu zamestnanca a kliknite na

  38. Prekontrolujte správnosť vyplnenia zmluvy a kliknite na

  39. Prekontrolujte správnosť Zamestnaneckej karty a kliknite na